Psychopata i toksyczny związek

A wogóle to ostatnio zastanawiałam się,jakie może być zycie z psychopatą kilka dni temu czytalam ksiażke
,,kochała psychopatę"Barbara Bentley
Zobaczyłam, jak do mojej twarzy zbliża się szmatka nasączona eterem. Ogarnęło mnie przerażenie. Nagle poczułam przypływ adrenaliny i włączył mi się instynkt przetrwania. Wstrzymaj oddech, bo nie wyjdziesz stąd żywa!"

Kiedy John Perry, emerytowany kontradmirał, poprosił Barbarę o rękę, nie mogła uwierzyć we własne szczęście. Miał za sobą niezwykłą karierę wojskową, znał siedem języków, przyjaźnił się ze sławnymi ludźmi i pochodził ze znamienitej rodziny. Był czarujący, troskliwy, opowiadał fascynujące historie – wydawał się doskonały.

Od początku nie wszystko się zgadzało. Barbara nieustannie walczyła ze swoimi wątpliwościami, zwłaszcza gdy John wpadał w gniew. Próbowała dopasować wszystkie elementy układanki... ale nie wiedziała, że niektórych po prostu brakuje. Mężczyzna zaciągał kolejne pożyczki, unikał odpowiedzi na jej pytania, manipulował i zwodził. W końcu próbował ją zabić, ostatecznie potwierdzając, że nie jest księciem z bajki, lecz groźnym socjopatą.

Kochałam psychopatę to wstrząsająca historia Barbary Bentley. Własnymi słowami opowiada ona o mroku, który nastał po miesiącu miodowym, oraz o tym, co musiało nastąpić, by wreszcie się z niego wyzwoliła. Kobieta ukazuje swoją przemianę z przerażonej ofiary w odnoszącą sukcesy działaczkę społeczną. Opisuje również, jak walczyła o to, by ustrzec inne kobiety przed podobnym losem.


Ta książka pokazała całkowicie inną odmianę miłości jaka mnie do tej pory otaczała.W tej książce jest miłość zaborcza i parter jest wobec kobiety brutalny,a ona nie może nic zrobić.Żyje w takiej huśtawce uczuć jest od niego zależna ale i się boi wyrwać z tej opsesyjnej miłości,jest bita i  poniżana a co najważniejsze nie ma do kogo  zwrócić się o pomoc.Aż w końcu udaje jej sie uciec od oprawcy przepiękna ksiażka polecam!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze