Alchemik cząstka nas

Wiecie że w każdej książce jest część każdego człowieka,w książkach można odnaleść drogę i odpowiedż jak żyć poprawnie w zgodzie z naturą. A ja dzisiaj chcę pokazać cytaty które napędzają mnie do życia
i są one z różnego typu książek ale są piękne


Czytaliście ,,Alchemika" Paulo Coelho w swojej książce udostępnił piękny cytat oto on:

 „I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.”Czy to nie prawda? Ja sądze że tak przecież jak,czegoś pragniemy coś chcemy osiągnąć to cały świat jest u naszych stóp i wszystko co było niemożliwe staje sie dla nas w zasięgu ręki..


A wogóle to ,,Alchemik"pokazuje  świat z innego punktu widzenia,po przeczytaniu tej książki zaczęłam inaczej patrzeć na świat spodobała mi sie teza że można mimo wszystko pokonać różne bariery które nas otaczają .Polecam tą książkę która podnosi wartość człowieka:)
Warto czasami zajrzzeć do takiego typu książek i spojrzeć inaczej na świat!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze