Mój kochany Zierzch


Jeżeli jesteśmy przy takiego typu książkach to nie może tu zabraknąć mojej ukochanej Sagi Zmierzchu
Książka w której sie zakochałam odrazu opowiada o miłości wampira Edwarda  ze zwykłą uczennicą licealną Bellą.I co się okazuje ich miłość przetrwa ale o tym dowiadujemy się w kolejnych cześćiach 
,,Księżyc w nowiu"
,,Zaćmienie"
a także ,,przed świtem"
przepiękna Saga która skradła mi serce i uświadamia jaka może być miłość z wampirem a może przynieść wiele niebezpiecznych chwil,które mogą zagrażać twojemu życiu.\

Ale ja pokochałam te książki są jednymi z wielu które tak mnie mocno mnie pochłonęły i mam zamiar przeczytać je jeszcze raz,ponieważ skradły mi serce.A w moim życiu tylko kilkanaście jest takich książek co tak bardzo skradły mi serce poprostu tą sagę pokochałam!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze