moje dwie ukochane książki

A wogóle to chciałabym wam pokazać moją kolekcje domową ksiażek oto pierwsza z nich!!!
,,Krajobraz miłości"Sally Beauman.Moje srebro:)
Jest to książka na którą czekałam bardzo długo,gdyż zamówiłam ją przez Świat książki.
Mam ją od kilku ładych lat,jest to jedna z dwóch książek w mojej kolekcji którą czytałam kilka razy.Książka opowiada o trzech siostrach które mieszkają w wielkim domu w którym kiedyś mieścił sie klasztor.Dziewczynki mieszkają w nim z matką i dziadkiem.Każda z dziewczynek jest inna Julia jest rodzinną pięknością,Fin jest intelektualistką  zatem najmłodsza Maisie ma problem z porozumiewaniem sie z ludżmi.
Z nastolatkami zaprzyjaznia sie młody Cygan  Daniel.
Latem 1967 roku siostry przeżywają coś niezwykłego, co na zawsze zmieni ich życie...

Kocham tą książke czytałam ją kilka razy ale mam do niej taki specyficzny sentyment naprawdę polecam jest idealna na zimowe długie wieczory.
Tak jak i kolejna moja ukochana książka
,,Dziewczyna na Times Square"Paulliny Simons
to jest moje złoto ta książka daje mi wiarę w siebie,a opowiada o młodej kobiecie która wygrywa na loterii,ale niestety los jej nie oszczędza młoda kobieta dowiaduje sie że jest nieuleczalnie chora ma raka poznaje kobietę która zostaje jej współlokatorką Lili Quinn .Młoda kobieta jednak nie ma pieniedzy zerwala z chlopakiem a tu okazuje sie że wspólokatorka zniknęła .A los przynosi jej fortunę jednak choroba nie daje jej sie nią nacieszyć.
Tak książka pokazuje  młodą osobę walczącą z białaczką i ile musi sie człowiek chory na cierpieć gdy dowiaduje sie że jest chory.Ale jak można walczyć z taką chorobą jeżeli organizm odmawia posłuszenstwa przekonacie sie czytając tą książke:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze