Czasami zakochujemy sie w obcokrajowcach w tym przypadku jest Masaj

No więc pokaże wam książki które ,,połknęłam''jednym tchem!!!Miłość Kobiety ze
Szwajcarii z mężczyzną z plemienia Masajów
,,Biała Masajka"książka opowiada szwajcarskiej kobiecie która,wyjechała do Kenii na misje.Tam poznała przystojnego masaja zakochała sie w nim i postanowiła zostać w Kenii,poznała życie tam i zwyczaje które są całkowicie inne niż w rodowitym kraju.Inna kultura,jedzenie,tryb życia.Uczyła sie życia na nowo w nowy kraju całkowicie odległym od Szwarcarji.
Kobieta musiała wrócić do swojego kraju i pozałatwiać sprawy które zostawiła w ojczystym kraju i wyjechała do ukochanego.Tam w Kenii zawarła związek małżeński z Masajem a Masajowie mają taki zwyczaj że mogą mieć po kilka żon jednocześnie.
 Jednak jej ukochany kochał tylko ją jednak nie miała życia usłanego różami,jej wyobrażenia o szczęśliwym życiu sie nie spełniły okazało sie całkiem inne niż sobie kobieta wyobrażała.

Czytając tą książkę przenosiłam się w rolę tej kobiety razem z nią przeżywałam jej przeżycia. Przepiękna książka polecam ją gorąco każdemu kto lubi książki o różnych kulturach !!!!Są  trzy części
tutaj podam wszystkie trzy kolejna to ,,Żegnaj Afryko"
 a także ,,Moja Afrykańska Miłość"


Warto przeczytać wszystkie trzy części i zobaczyć jaka może być miłość z obcokrajowcem a tu jest właśnie pokazana miłość z masajem.Te książki pochłonęły mnie do reszty!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście