Książka dawno dawno czytana


Hej jest godzina 21.40 chciałsbym opowiedzieć jak sie zaczęła moja przygoda z książkami!
Już od młodych lat jak widziałam jakieś ciekawe książki to się ,,trzęsłamy"dla mnie zawsze książki były czymś ważnym poprostu pokochałam je można powiedzieć od pierwszego wiejrzenia.
Pamiętam jak weszłam pierwszy raz do biblioteki te pełne regały książek,ta aura wprost byłam zachwycona.
Gdy już byłam nastolatką to zaczęłam sięgać po młodzieżowe książki nigdy nie zapomnę książek jak ,,Magda doc"
Osiemnastoletnią Magdę poznajemy w dramatycznym okresie życia, gdy dowiaduje się, że jest w ciąży. Jak doszło do tego, że zdolna i pracowita dziewczyna wpadła w tak poważne tarapaty? Jak przeżyje to brutalne wejście w dorosłość? Magda.doc to pełna dramatyzmu, ale i epizodów humorystcznych oraz wewnętrznego ciepła, mądra powieść o dojrzewaniu. Przyjaciół Magdy informujemy, że mogą dowiedzieć się o jej dalszych losach z książki pt. "Paulina.doc".


Tytuł książki jest nazwą pliku w komputerze, na którym bohaterka pisze swój sekretny dziennik. "Paulina.doc" jest książką pełną napięć i namiętności, ukazuje toksyczny związek Magdy z matką, uroki macierzyństwa Magdy oraz blaski jej pierwszej miłości. Czytelnicy dowiedzą się, kogo naprawdę pokochała Magda i dlaczego ta miłość skłóciła ją na powrót z matką.

Ksiązki z młodych lat do dzisiaj je mile wspominam!!

















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze