Cytaty ze Zmierzchu

Ale żeby nie było to znalazłam cytaty z ulubionej Sagii Zmierzchu oto i one!!
Pierwszy z najpierwszych
'Nigdy nie zastanawiałam się jak umrę ,ale umrzeć za kogoś - kogo się kocha , wydaje się dobrą śmiercią ''

"Byłam absolutnie pewna kilku rzeczy. Po pierwsze, Edward pochodził z rodziny wampirów. Po drugie dręczyło go pragnienie – na ile był je w stanie pohamować, tego nie wiedziałam – pragnienie, by posmakować mojej krwi. Po trzecie wreszcie, byłam w tym wampirze bezwarunkowo i nieodwołalnie zakochana."

Ulubiony i chyba najbardziej zapamiętany!!
-No i lew zakochał się w jagnięciu,
-ale głupie jagnię
-chory na głowę lew masochista :)))

Cytat Jacoba z przed świtem
"Byłem jak narkoman, któremu kończyły się zapasy. Dzień, w którym miałem zacząć przymusowy odwyk zbliżał się nieubłaganie, i im więcej miałem strzelić sobie dziełek, tym bardziej miałem później cierpieć."

Cytaty który po części złamał mi serce to:"Będzie tak, jakbyśmy nigdy się nie poznali". W "New Moon" ten cytat wielokrotnie się powtarzał. Jest dobijający :(
 "wieczność bez ciebie nie ma dla mnie najmniejszego sensu. Nie chcę spędzić z dala od Ciebie ani jednego dnia"

 "-dla mnie 'małżeństwo' i 'wieczność' niekoniecznie idą z sobą w parze. Poza tym jakby nie było, żyjemy w moich czasach i to do nich powinniśmy się dostosować.To co powiedziała Bella mnie urzekło.

Piękne wyznanie miłości do Belli:'Kocham Cię, słyszysz, kocham Cię, zawsze Cię kochałem i zawsze będę Cię kochać'
Kolejne wyznanie miłości Edwarda do Belli:"Moje własne serce jest równie ciche. I tak jak to, należy do ciebie..."brzmi jak oświadczyny!
I to tyle cytatów które mnie urzekły w zmierzchu!!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście