Uuuuwielbiam to!!

Cześć dzisiaj chciałabym wam powiedzieć w jakich sytuacjach i w jakich miejscach uwielbiam czytać książki przede wszystkich uwielbiam czytać wieczorami w kuchni czy ciepłej herbatce lub przy szklance mleka zimnego.Najbardziej przy czytaniu cenie sobie ciszę i spokój wtedy największą mam ochotę na porządne zrelaksowanie się i uspokojenie swoich myśli  i rozmyśleń na temat treści książki.Zawsze żyje treścią książki i przenoszę się w jej świat jakbym była główną bohaterką danej książki.
Jak jestem np.na plaży i leże na leżaku książka w tej chwili jest niezbędna uwielbiam czytać gdzie kolwiek jestem,zdarza mi się nawet kilka linijek przeczytać w czasie pichcenia obiadu ale to sporadycznie rzadko mi się to zdarza ale są różne przypadki.
Najbardziej nie lubię czytać w samochodzie bo w tedy mnie głowa boli i nie mogę się skupić ale to tylko ta jedna sytuacja gdzie nie mogę czytać książek tak to nic i nic nie morze mi zaburzyć czytania to największa przyjemność jaką mogę sobie podarować.. Czytanie to chwile które są dla mnie i tylko dla mnie bez względu gdzie jestem i w jakiej sytuacji sie znajduje zawsze znajdę czas na chwile z książką ,najlepsze co świat wymyślił to czytanie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście