Mały chłopczyk zmagający się z chorobą i jego osobista dusza towarzystwa

hej dzisiaj nie mam za bardzo czasu żeby dużo pisać ale powiem wam że,mam okropnego lenia planuje dzisiaj skończyć czytać książkę którą ostatnio wam pokazywałam ale,nie wiem czy mi sie uda.

Ale znalazłam coś na poprawienie humoru chcecie mieć przyjaciela na niby zastanawialiście sie jak to jest żyć w osamotnieniu kilka miesięcy temu czytałam książke,zastanawialiście się coo czuje chore dziecko leżące w szpitalu
,,Oskar i pani Róża'' Éric-Emmanuel Schmitt
Oskar i pani Róża to wydarzenie literackie na miarę Małego księcia.

Czy w ciągu dwunastu dni można poznać smak życia i odkryć jego najgłębszy sens? Dziesięcioletni Oskar leży w szpitalu i nie wierzy już w żadne bajki. Wtedy na jego drodze staje tajemnicza pani Róża, która ma za sobą karierę zapaśniczki i potrafi znaleźć wyjście z każdej sytuacji...

Oskar i pani Róża to jedna z najpiękniejszych i najsłynniejszych powieści Erica-Emmanuela Schmitta, znakomitego francuskiego pisarza, wyróżnionego w 2010 roku Le Prix Goncourt de la Nouvelle.

Książkę uzupełnia niezwykły prezent. Zawiera ona niezwykle osobistą przedmowę w formie listu napisaną specjalnie do polskich czytelników. Autor zdradza w nim, co skłoniło go do opowiedzenia niezwykłej historii Oskara i jak zmieniła ona jego życie.

Fantastyczna książka pokazuje jak dzieci chore radzą sobie z chorobą ,muszą być silini i muszą walczyć o Życie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście