Autor niesamowitych horrorów:)

Okropnie się czuje wszystko mnie boli i jestem zaćmiona po dzisiejszych zakupach i pójściu do fryziera jestem wycieńczona przechodziłam dzisiaj obok księgarnii i oczywiście przystanęłam by,popatrzeć czy są jakieś nowości oczywiście były!Ale nie o tym dzisiaj będę pisać powiem wam dzisiaj o twórczości pana Kinga !!Gdyż nigdy nie sięgałam po jego książki z prostej przyczyny miałam jakiś hamulec co do jego tworczości ale to się zmieniło gdy przeczytałam jedną z jego książek zaczarował mnie swojimi książkami a więc oto i on!!
Amerykański pisarz, autor głównie literatury grozy. W przeszłości wydawał książki pod pseudonimem Richard Bachman, raz jako John Swithen. Jego książki rozeszły się w nakładzie przekraczającym 350 milionów egzemplarzy, co czyni go jednym z najbardziej poczytnych pisarzy na świecie.

Jest autorem horrorów, które przeszły do klasyki gatunku, jak np. Lśnienie, Miasteczko Salem, Podpalaczka. Nie ogranicza się jednak do jednego gatunku, czego przykładem są: Cztery pory roku, Zielona mila, Oczy Smoka, Bastion oraz 7-tomowy cykl powieści fantasy Mroczna Wieża.

W 2003 został odznaczony prestiżową nagrodą DCAL (Medal za wybitny wkład w literaturę amerykańską) przez National Book Foundation.

Stephen King ma córkę i dwóch synów, również pisarzy: Owena Kinga oraz Joe Hilla

Zachęcam do czytania jego książek choć to horrory mają w sobie urok przyciągania czytelników.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście