Wypad do Kołobrzegu

Cześć ostatnio jakoś jestem w rozjazdach i nawet nie mam czasu porządnie poczytać książki,ale za kilka dni to się zmieni znowu wraca wrzesień wracam do środowiskowego domu samopomocy wracamy po dwóch miesiącach do pracy z czego bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać.
Wczoraj byłam na wycieczce z projektu w Kołobrzegu i Zieleniewie,dużo zwiedziłam byłam tam z siostra i było bardzo fajnie
Piękny widok z latarni morskiej jak wcześniej wspomniałam uwielbiam przebywać nad morzem i zwiedzać różne zabytki wczoraj udało mi się wejść na latarnie morską z czego jestem bardzo zadowolona.

Latarnia w Kołobrzegu została umiejscowiona w centrum miasta Kołobrzeg, na dawnym forcie, co umożliwiło postawienie wysokiej wieży z czerwonej cegły. Latarnię można zwiedzać, a wielkim i zarazem niespotykanym urozmaiceniem wspinaczki na latarnię są metalowe schody. Miłą niespodzianką jest usytuowana w pobliżu armata, przypominająca historię wieży, oraz tablice upamiętniające rybaków, którzy zginęli na morzu.



Piękne przeżycie jest wejscie na latarnie chodz dla mnie to był nie lada wyczyn bo strasznie się bałam ale dałam radę i jestem zadowolona.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze