Fajne cytaty

 Hejka dzisiaj w końcu mogę odetchnąć i poczytać porządnie książkę  goście na jeden dzień mnie opuścili może dokończę nudną ,,Tektonikę uczuć" książka nie zrobiła wielkiego wrażenia na mnie w końcu nie wszystko co fajne, można czytać tak zdarza się że,człowiek czyta głupoty ale, no cóż są różne pasuje i każdy czyta to co lubi nie kiedy trzeba poczytać coś co nie jest aż tak interesowne.I poszerza swoje zainteresowania!!!No właśnie przecież każdy z nas ma inne zainteresowanie jedni lubią to drudzy tamto ja od zawsze jak się spostrzegliśći uwielbiam książki i zawsze tak było!!!



,,Czytanie książki jest, przynajmniej dla mnie, jak podróż po świecie drugiego człowieka. Jeżeli książka jest dobra, czytelnik czuje się w niej jak u siebie, a jednocześnie intryguje go, co mu się tam przydarzy, co znajdzie za następnym zakrętem."

Chińskie przysłowie mówi że,  "Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni."Czy to prawda no chyba tak jest takim ogrodem który,pozwala się zagłębiać.

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

Żadne dzieło człowieka nie przeżyje książki"

"Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście