Troszkę o mnie:)

Ostatnio na wielu blogach zauważyłam że autorzy dużo mówią o sobie i to jest naprawdę ciekawa sprawa powiedzieć kilka słów o sobie,a więc ja też podzielę się z wami i opowiem wam o sobie ;
-jestem niepełnosprawna cieszę się każdą chwilą i lubię poznawać nowych ludzi
-lubię wyzwania i stawiać sobie coraz to większe trudności do pokonania
-jak już wiecie uwielbiam książki kocham ich zapach uwielbiam przechadzać się po regałach biblioteki i szukać takich jakie skradną mi serce.Gdy czytam książkę czuje się w takim odległym świecie i mam ochotę żeby ten świat istniał cały czas,ale niestety rzeczywistość też istnieje.Często w czasie czytania wracam do okładki i napawam się jej widokiem.
-Uwielbiam swoje książki układać i przekładać z miejsca na miejsce u mnie w domu książki mają wyjątkowe miejsce w pokoju.
-Lubię czytać książki które widzę że są zadbane nie zniszczone,ponieważ nie lubię jak książka jest zniszczona to mnie odrazu odpycha
-Nie tylko czytam ale,także pisze książkę to mi daję pewności siebie i chce żeby ktoś kiedyś tak jak ja podziwiał mój talent i moją pasję,
-mam trójkę rodzeństwa młodszego siostra ma 19,brat jeden 13 a drógi 6 uwielbiam ich ponad wszystko choć czasami jak to w życiu się tego nie okazuje
-kocham ponad wszystko moich rodziców którzy mimo mojej choroby kochają mnie bardzo mocno i zawsze im za to będę dziękować oni są dla mnie najważniejsi
-Wierzę że w końcu spotkam miłość swojego życia i nie będę sama.
-moim marzeniem jest wydanie książki i założenie fundacji dla niepełnosprawnych
-Często korzystam z biblioteki raz w miesiącu muszę się tam pojawić to jest taka norma bez której nie umiem funkcjonować
-Nie przepadam za pożyczaniem książek. Wyjątek robię tylko dla rodziny i wybranych przyjaciół. :)
-U mnie w rodzinnym domu tylko ja czytam i wprost mam bzika na tym punkcie
- Bardzo łatwo i szybko się złoszczę i czasami wybucham płaczem ale długo nie umiem się gniewać
 - Bywam bardzo uparta i jeszcze bardziej niecierpliwa,nienawidzę czekać długo jak ma coś się wydarzyć w moim życiu
-Chodzę do ośrodka dla osób niepełnosprawnych tam się nauczyłam wyszywać krzyżykowo i poznałam dużo ludzi którzy też czytają książki,a także zyskałam nowe doświadczenia
-Chciałabym kiedyś podróżować pojechać do Londynu i Paryża a także do Afryki.
-Czytam książki różnego rodzaju uwielbiam czytać książki o jakiś chorobach jakiś przeżyciach innych ludzi to mnie dowartościowuje.
-Uwielbiam kawę i dobre filmy a także lubię pisać SMS-y
-Kocham słodycze:)
-nie znoszę jeżeli ludzie mnie nie akceptują
-A co najważniejsze jestem szczęśliwa i mam nadzieje że uda mi się wydać książkę
To tyle napisałam szczerze!!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście