Strefa uczuć

Hej!! dawno nie pisałam bo nie miałam za bardzo weny nawet moja książka stoi w miejscu,no ale przecież nie odrazu Rzym zbudowali,prawda?chandra złapała mnie jak nie wiem co ostatnio nawet mało czytałam może przez te upały okropnie gorąco do 30 stopni dochodzi,masakra .

A w ogóle jestem w trakcie czytania książki
,,Tektonika uczuć"Eric-Emmanuel Schmitt

Richard i Diane są w sobie szaleńczo zakochani i wkrótce zamierzają się pobrać. Chociaż... może nie tak szaleńczo, jak się wydaje. A z tym ślubem to też nic pewnego...

Tak naprawdę, to myślą o rozstaniu. Czego oni właściwie chcą?
Błyskotliwy dramat Schmitta, pełen ciągłego napięcia między dwojgiem bohaterów, to laboratoryjna analiza mechanizmów manipulacji. Wśród intryg i podchodów, aluzji i podtekstów Schmitt kolejny raz pokazuje, że najsilniejszych uczuć nie można od siebie odróżnić i wszyscy nosimy maski. Bo miłość to nieustająca gra.


Z miłością jest różnie i każdy ją inaczej odbiera znalazłam kilka dni temu w gazecie pewny tekst

Miłość niejedno ma imię, a rozmaitość jej typów spowodowana jest m.in. tym, że każdy z nas reprezentuje inny zestaw cech osobowościowych, tzw. typ miłosny. Jesteś introwertycznym Filozofem Idealistą czy ekstrawertycznym Nauczycielem? Bardziej pasowałby do ciebie uczuciowy Wrażliwy Artysta czy myślący Administrator?
Autor - na podstawie teorii Junga i testu osobowości Briggs-Myers - stworzył przełomowy system 16 typów miłosnych, który ułatwia znalezienie życiowego partnera. Z książki tej dowiesz się m.in.:
- jaki typ miłosny sam reprezentujesz i z kim możesz stworzyć satysfakcjonujący związek;
- jak dokonać trafnego wyboru partnera;
- gdzie możesz spotkać przedstawiciela twojego idealnego typu miłosnego.
Ten poradnik to prawdziwa randkowa rewolucja, która zainspiruje singli szukających swojej drugiej połowy.
"Dr A. Avila oferuje unikatowe podejście do określania i szukania odpowiedniego partnera. To zabawny, łatwy do zastosowania system pozwalający zawęzić krąg poszukiwań i znaleźć miłość swojego życia" - John Gray, autor Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus.

Ale ani mężczyzna bez kobiety ani kobieta bez mężczyzny nie potrafi żyć!!!:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście