Wypad nad morze

Hej coś mi się nie chce spać jest już godzina 23.10 a ja nabrałam ochoty na pisanie,no więc trochę wam poopowiadam. W najbliższych dniach wybieram się do Kołobrzegu na wycieczkę z fajną grupką osób oczywiście jak wrócę to opowiem i może mi się uda porobić kilka fotek to oczywiście dodam.To będzie mój drugi wypad nad morze w tym roku wcześniej byłam w Mrzeżynie na jeden dzień było fantastycznie uwielbiam morze i nadmorski klimat,ogólnie lubię zwiedzać i poznawać nowe miejsca a w Mrzeżynie byłam pierwszy raz.
Bez Shoppingu się nie odbyło ale niestety nie miałam czasu zajść do księgarni a wogóle to była sobota więc księgarnia była zamknięta co bardzo żałuje,może w Kołobrzegu uda mi się zapolować na jakąś księgarnię albo mały sklepiczek z książkami.Ale w Mrzeżynie kupiłam sobie śliczny zegarek z wieżą Eiffela co też uwielbiam ogólnie to podróżowanie to moja drugą miłość po książkach oczywiście staram się gdzie kolwiek jestem zajść do księgarni lub kupić jakąś książkę czasami to się udaje zobaczymy jak będzie teraz ale jestem pełna nadziei.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście