o mojej twórczosci:)

Pisze bloga od kilku miesięcy a jeszcze nic wam nie powiedziałam że,ja sama pisze książkę no tak nie wiem co z niej będzie ale piszę.
Opowiada o dziewczynie która pochodzi z małego miasteczka i po kilku latach przenosi się na studia do Poznania tam kończy studia i wydaje książkę ,zakłada fundacje dla niepełnosprawnych i spełnia się w pracy z niepełnosprawnymi...
Ta książka jest w pewnym sensie moim pragnieniem życia takim jak ma ta dziewczyna czy wydam ją?
Czas pokaże marzę o tym chociaż nigdy jeszcze nie spełniły się moje marzenia chciałabym bardzo żeby spełnić chociaż te jedne jedyne marzenie,tak jak powiedziałam na początku mojego bloga dążę do spełnienia marzeń i w głębi serca mam wiarę że się wszystko uda.
Pisząc książkę odkrywam w sobie siłę i energię która,gdzieś w głębi serca była ukryta i daje mi niesamowitą radość zobaczymy czy się spełnią moje marzenia czas pokaże wierzę w siebie jak mało kto a ponoć marzenia się spełniają.:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście