Domowy obiad

Cześć!!
Wczoraj postanowiłam sama zrobić obiad dla rodzinki:)
A najlepiej mi wychodzą dania jak jestem sama w domu,więc wczoraj miałam pełne pole do popisu a co najważniejsze miałam wolną kuchnię i nikt mi nie przeszkadzał:)

Więc zrobiłam kopytka

A najlepsze kopytka wychodzą oczywiście z młodą kapustką więc i kapusta była
 

Kapustę robiłam według przepisu mojej mamy i babci :)
Ale wiecie co?
Tak szczerze to ja jestem sama pod wrażeniem że,w końcu udało mi się coś dobrego upitrasić.
A tak na marginesie  to uwielbiam kopytka i jest to moje ulubione danie obiadowe.
Jeszcze dobre kopytka są z bułką tartą podsmażoną ......Mhm mm pychotka. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście