Dzień bibliotek i bibliotekarza

No i prawie bym zapomniała dobrze że,ten Facebook jest a byłam dzisiaj w bibliotece i zapomniałam  że,dzisiaj jest dzień bibliotek i bibliotekarzy.




Jak wiadomo książki najwierniejszy przyjaciel człowieka i kto czyta książki przeżywa niesamowitą przygodę.
Książka

Jestem książka, w bibliotece mam mieszkanie.
Bardzo lubię, gdy przychodzisz na spotkanie.
Ja uśmiechem swej okładki wciąż Cię witam 
i zapraszam, byś otworzył mnie i czytał!


Jak się wchodzi do biblioteki to jest zachwyt wielki że,tu mieszkają literki.
Każda do nas oczkiem mruga że,czytanie to nie zguba.
Każdy czyta co popadnie a czytelnikowi wiedzy nie zabraknie.
Bo czytanie to dobra sprawa więc czytanie to nie zabawa.


Może baśnie, może czary,
szukasz książki! nie do wiary?
Powieść, przygoda i fantasy,
wśród młodzieży rarytasy.

W bibliotece szybko znikną,
dobre książki czytelnika - podróżnika.
A gdy książkę w mig przeczytasz,
to powrócisz tam z ochotą.
by choć dostać książkę złotą.

Podróżować każdy umie,
czytać warto ! – powiem szczerze.
Wypożyczać książki warto,
bo bez książki człowiek bury,
taki słaby i ponury.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście