Kwiaty imieninowe i na dzień mamy

To dziś ten dzień,dzień naszych kochanych mam.Każda mama dzisiaj czuje się wyjątkowa gdy jej ukochana pociecha przybiegnie do niej z kwiatkiem i powie ,,Kocham Cie"
To dzisiaj każdej mamie łezka w oku się kręci :)
Bo to one dały nam życie,to mama pokazała nam świat,uczyła wielu rzeczy.

Ja już dzisiaj z rana przybiegłam do mamy i złożyłam życzenia.


Ja też mam swoje święto,choć mamą nie jestem dzisiaj mam imieniny dostałam kwiatki i kartkę.
A wczoraj moja siostra przysłała mi cudowny prezent pierścionek i kartkę którą,wam pokażę.

Fajnie mieć święto z ukochaną osobą jaką jest mama:)Moja mama najlepsza jest na  świecie.
A na koniec zdjęcie z moją mamą kilka lat temu.
Pamiętajcie o swoich mamach dzisiaj niech to będzie wyjątkowy dzień:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście