Spacerek z bratem

Cześć!!
Jak zwykle o tej porze roku uwielbiam spacery z moim najmłodszym bratem.
A okolice koło naszego domu są przepiękne jak dla mnie.
Nie wiem czy wam wspominałam ale,nie daleko mojego domu jest promenada często tam,chodzę z koleżanką ale,także brata tam zabieram żeby,sobie pojeździł rowerem.
Cisza i spokój to najbardziej cenie w tym miejscu.
Tam można pomyśleć,odpocząć po całym dniu pracy,oderwać się od rzeczywistości.
Bardzo urokliwe miejsce i jest ładny kawałek do przejścia.
Trochę dalej mamy promenadę też ostatnio zabrałam mojego brata nie co dalej.


Rzeka Rega sprzyja relaksująco na każdego mieszkańca Łobza.A ten pomnik jest upamiętnieniem jak kilka naście lat temu papież Jan Paweł II przepływał przez nasze miasto.


Nie tylko w mieście zagościła wiosna u mojej mamy w ogródku też pięknie się zrobiło.




Słońce,kwiaty i relaks najlepsze co może spotkać człowieka wiosną.
Uwielbiam nasz ogródek :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście