Co nie co z kobiecego stylu:)

Coś dzisiaj mam ochotę napisać o kobiecej literaturze i przypomniała mi się fantastyczna książka Danielles Stell
Romans obyczajowy para bliźniaczek o różnych charakterach wobec balu debiutantek rozbuchane namiętności, konflikty rodzinne, wyraziste charaktery Zaproszenie na elitarny bal debiutantek dla dwóch bliźniaczek wywołuje w rodzinie Rubinsteinów prawdziwą burzę. Zachwycona Virginia, której to imponuje, nie posiada się z radości, podczas gdy Veronika odmawia udziału, brzydząc się snobizmem i panując ą w "wyższych sferach" dyskryminacją. Termin balu zbliża się, a rodzina jest coraz bardziej skłócona.

Książka zrobiła na mnie olśniewające wrażenie,w sumie każda książka Dannielle Steel robi na mnie pozytywne wrażenie i gdy czytam tego typu książki czuje się jak księżniczka a przeważnie przy książkach pani Stell,jestem pod wrażeniem takich pomysłów i uwielbiam literaturę kobiecą dzięki takiemu typu książek świat staje się piękniejszy i zauważam jakie my kobiety mamy miejsce w tym zaganianym świecie.
Dlatego uważam że,literatura kobieca jest potrzebna w dzisiejszym świecie.

Kobietki mamy swoje miejsce w literaturze i to najważniejsze!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście