Kolejna książka łapiąca za serce

Kilka miesięcy temu czytałam piękną książkę która,zamieszkała w moim
sercu i ma szczególne miejsce,gdyż są w moim życiu książki ważne,szczególnie ważne i mniej ważne oto jedna z tych ważnych książek która,coś wniosła do mojego życia.
Wszyscy jesteśmy z tobą, mamo! Kiedy Doris, łagodna pięćdziesięciolatka, dokonuje nagle strasznego i niezrozumiałego czynu, policja doznaje szoku. Wytłumaczenie, co nią kierowało, znajduje się być może w jednym z dziecięcych opowiadań jej córki Bethany. dziewiętnaście lat wcześniej obie przeżyły tragedię: z placu zabaw zniknął synek Doris, brat Bethany. Doris nigdy się z tym nie pogodził a, a Bethany dorastała w cieniu i „zamiast” nieobecnego brata. Tylko ona może teraz pomóc matce otrząsnąć się z traumy i uratować ją przed karą w procesie o zabójstwo. Ale czy znajdzie w sobie siłę? Sugestywna opowieść o skomplikowanych relacjach matki i córki,  przezwyciężaniu smutku i o nadziei, która nigdy nie gaśnie.

Gdy czytałam tą książkę ciarki mi przechodziły po plecach i powiem szczerze kilka razy cofałam się by,się bardziej wgłębić w wątek tej cudownej książki.
Kolejna książka pokazująca że,matczyna miłość jest bezgraniczna i trwa wiecznie a to w życiu jest najważniejsze miłość mamy:):
Przy tej książce płakałam ze wzruszenia gdyż przypadki z jakimi ta kobieta musiała przejść były nie lada wyczynem :)Warto przeczytać jeżeli się lubi trochę popłakać przy książce:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście