kolejny wypad do biblioteki i kolejne łowy:)

Hej dzisiaj jak zwykle na początku miesiąca wybrałam się do biblioteki oto moje zdobycze
od dołu
1.S.King,,To"
2.M.Kalicińska,,Irena"
3.Cat Patric,,Zapomniane"
4.Nigel Dempster i Peter Evans,,Za drzwiami pałacu"
5.J.Marsden,,Kontynuacja serii Jutro"Kroniki Ellie
6.J.Marsden ,,Kontynuacja serii Jutro"kroniki Ellie2


Z pozostałego miesiąca zostały mi 
Od dołu
1.Koomson ,,Zaopiekuj się mną"
2.Kate Morton,,Zapomniany ogród"
2.Sara Gruen ,,Woda dla słoni"

W tej chwili czytam ,,Wodę dla słoni"i jestem pod wrażeniem jak przeczytam dodam recenzje.

To narazie tyle przy tych książkach mam zamiar spędzić resztę października i kawałek listopada a wiem że warto obiecuje że,po kolei będę opisywała każdą książkę. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście