Cytaty dzisiejszego dnia

Przypomniały mi się świetne cytaty o życiu oto kilka z nich może chandra zniknie!!


,,Bo może właśnie o to w życiu chodzi. Żeby ktoś przy tobie był – nawet kiedy szukasz w nocy małego zagubionego kotka. Nawet jak świeczka się nie pali"

Gdy pragniesz być szczęśliwym, to kochaj w dzień i w nocy i wtedy właśnie życie szczęściem Cię otoczy!



Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro? Wykorzystaj ten dzień dzisiejszy. Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płacz, i cały cud tego dnia. Wyjdź mu naprzeciw.

Są dwa rodzaje szczęścia na świecie, jedno małe - być szczęśliwym, drugie wielkie - uszczęśliwiać innych.
A propro tego cytatu uszczęśliwianie innych ostatnio mi najlepiej wychodzi moje życie ostatnio leci pod górkę mam nadzieje że to się zmieni a inni ludzie czy oni mi się kiedyś odwdzięczą wątpię.

Dla mnie szczęście jest wtedy, kiedy budzisz się koło osoby która kochasz.

Szczęście można znaleźć nawet w najmniejszym ziarenku pustynnego piasku. Bo ziarenko piasku jest chwilą Stworzenia, a Wszechświat poświęcił całe miliony lat, by mogło istnieć.

Szczęście, to imię czyjeś słodkie i ta nadzieja, że go spotkasz...


Szczęście nie jest przecież stanem wiecznym. Zresztą też i nie okresowym. Szczęście to po prostu taki skurcz serca, którego doznaje się czasami, kiedy człowieka przepełnia taka radość, że wprost trudno ją znieść. Znika równie szybko jak się pojawia. I nie ma go, dopóki nie nadejdzie znowu, by sprawić, że człowiek uzna życie za najwspanialszy dar.

Aby być szczęśliwym,
nie jest ważne, by wiele posiadać,
istotnym jest, by mniej pożądać.
Wielu myśli inaczej.
Są niezadowoleni z tego co posiadają,
dlatego kupują kolejne rzeczy,
rzeczy, których tak naprawdę
wcale nie potrzebują.
Nie czyń tego.
Będziesz miał jedynie
coraz to więcej niepotrzebnych przedmiotów
i wcześniej czy później zauważysz,
że to wszystko nie uczyniło Cię
jednak szczęśliwym.
Bogaty i szczęśliwy nie jesteś wtedy,
kiedy wiele posiadasz,
lecz wyłącznie wówczas,
gdy potrafisz obejść się bez wielu rzeczy.
Szczęścia nie można kupić,
miłości doznaje się bezpłatnie.
Bardziej niż pieniędzy potrzebujemy miłości,
bo dzięki niej można być szczęśliwym.



Dodałam coś o miłości coś o szczęściu ale najważniejsze że wiem jak wygląda moje szczęście i nic i nikt mi tego nie odbierze uwielbiam wrzucać cytaty to mi daje większą motywacje na dalszą pracę na sobą i swoimi książkami

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście