Moja książka kilka słów

Nadszedł czas żeby powiedzieć kilka słów o mojej książce,a więc.
Pisze ją od tego roku wcześniej jakoś miałam plany ale nigdy nie miałam okazji usiąść i zacząć.
Aż pewnego dnia usiadłam i zaczęłam, główną bohaterką jest Edyta która napisała książkę i po wydaniu założyła fundacje dla niepełnosprawnych.Dużo pomaga niepełnosprawnym.
Aż w końcu fundacja dobrze funkcjonuje, a młoda kobieta poznaje miłość swojego życia.Dużo wątków jest tajemnice rodzinne,zdrada i kila problemów z którymi Edyta się zmaga.
W planach mam dużo dużo więcej i o tym dowiecie się po wydaniu mam nadzieje że się uda:)

Ale to narazie tyle nie będę całej książki opisywać mam nadzieje że,kiedyś będziecie mieli okazje ją przeczytać!!
Ja wierze że spełnią się moje marzenia!!TRZYMAJCIE KCIUKI!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście