Ciekawe nabytki

Cześć!
W ten ciepły piątkowy dzień wybrałam się na jesienny spacer i odwiedziłam bibliotekę oto co znalazłam!!
Kilka książek też mi zostało z tamtego miesiąca ale i kilka nowości znalazłam jednym słowem warto było więc zaczniemy od wymienienia książek:

1. Iza Michalewicz i Jerzy Danielewicz ,,Villas nic przecież nie mam do ukrycia"
2. Cecelia Ahern ,,Dziękuje za wspomnienia"
3.Susan Elizabeth Phillips ,,Panna młoda ucieka"
4.  Susan Elizabeth Phillips,,Slumdog Milioner z ulicy"
5. J.K.Rowling ,,Trafny wybór"
6. Jodi Picoult ,,Jesień cudów"
7. Jackie Collins ,,Szanse"

Na najbliższe tygodnie mam taki oto stosik a teraz czytam Biografię pani Violetty Villas.
Cudowne nabytki mi się dzisiaj trafiły ach jest  co czytać!!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście