Stosik

Dzisiaj wybrałam się do biblioteki fakt,faktem nic ciekawego nie było i w sumie nie miałam w czym wybierać.
A że,jadę w czwartek na trzy tygodniowy turnus rehabilitacyjny do Choszczna,to musiałam coś wybrać oto co mi się nawinęło :)

A więc po kolei:
1.  Stef Penney ,,Czułość wilków"
2.Vikas Swarup ,,Slumdog.Milioner z ulicy"
 3.J.K. Rowling ,,Trudny wybór"
4. Judi Piculut ,,Jesień cudów"
5.  Marcia Willett ,,Letni domek"
6. Colum  McCann ,,Zoli"
7. Camilla Lacberg  ,,Kamieniarz"

Więc kilka książek zabieram ze sobą na rehabilitację trzytygodniową ,ale koleżanka także mi pożyczyła książkę ,,Jesteś bogiem.Historia Paktofoniki "Maciej Psiuk

I tą książkę także zabieram ze sobą.
Z tego stosiku nie wszystkie jadą ze mną na rehabilitację,tak teraz się zastanowiłam i pojedzie ze mną ,,Czułość wilków" i ,,Historia Paktofoniki" a także moja prywatna książka ,,Amore 14" Federica Mocci.

Kolejne książki będę czytać po powrocie!!!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście