Książki które w moim życiu mają wielkie znaczenie

Dziś podam wam kilka typów książek w których się zakochałam od pierwszej strony!


1.Barbara Wood ,,Ulica rajskich dziewic" moja książka którą czytałam kilka razy i za każdym razem jestem pod wielkim wrażeniem!!
2. Colleen McCullough ,,Ptaki ciernistych krzewów" oj w tej książce zakochałam się gdy tylko ją otworzyłam książkę i zaczęłam czytać.
3.Anna Cholewa-Selo ,,Oswoić los" smutna a zarazem piękna łapiąca za serce książka.
4. Éric-Emmanuel Schmitt ,,Oskar i pani Róża" cudowna opowieść o walce o życie uwielbiam ją!
5 Christiane Felscherinow ,,My, dzieci z dworca ZOO" zawsze ta książka będzie w mojej pamięci.
6.Lisa See ,,Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" piękna opowieść
7. Barbara Bentley ,,Kochałam psychopatę" ta książka jest ja dobra recepta na całe zło.
8. Sally Beauman ,,Krajobraz miłości" moja i tylko moja


Jest ich bardzo wiele ale,większość wam opisałam każda czytana książka prze zemnie ma wielkie znaczenie dla mnie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście