Domowa kolekcja kubków

Cześć!
Dzisiaj wam chce pokazać moją maleńką kolekcję kubków które,uwielbiam dostawać i kupować.


Nie mam ich za wiele gdyż od niedawna mam hopla na tym punkcie a dokładnie od tamtego roku gdy kupiłam sobie kubek w Jarosławcu od tamtego czasu gdzie jestem lub ktoś z mojej najbliższej rodziny wyjeżdża zawsze mi przywozi kubek i opowiem wam skąd każdy kubek mam zacznijmy od kubka z 
Jarosławca-kupiłam go będąc na wczasach z moją babcią. Obok stoi kubek z apteki i dostałam go o mojej mamy. Następnie kubek ze Szklarskiej Poręby-prezent najnowszy od siostry i jej chłopaka ma zaledwie kilka dni. Następnie ten duży kubek kupiłam sobie w Niemczech jak byłam na wakacjach u cioci. Ostatni kubek też jest prezentem od mojej siostry ciotecznej z Karpacza.

Wiem że,jeszcze tych kubków mam o wiele za mało ale mam nadzieję że,będzie ich coraz więcej i więcej!!!!!!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście