Opowieść o pannie młodej



Najbardziej doskonały mężczyzna na ziemi spotyka zupełnie niedoskonałą dziewczynę.
A to oznacza kłopoty..
Lucy Jorik zawsze dbała o to, by nie skompromitować rodziny – w końcu jej matka, była prezydent USA, jest jedną z najsławniejszych kobiet świata. A teraz, w dzień własnego wesela, przynosi wstyd nie tylko rodzicom, ale i najwspanialszemu mężczyźnie, jakiego kiedykolwiek znała.Zamiast powiedzieć „tak” i wyjść za Pana Doskonałego, ucieka z kościoła, wskakuje na motor jakiegoś obcego faceta i odjeżdża w nieznane…
Świat zaczyna szukać Lucy, a Lucy musi odnaleźć samą siebie. Jej dobre maniery na nic się nie przydadzą w kontaktach z mężczyzną, który nie jest ani doskonały, ani stworzony dla niej. I który tak dużo wie o Lucy, ale nie zdradza własnych tajemnic...
Czy ta zupełnie niedobrana para znajdzie coś, co ich łączy? Czy Lucy znajdzie to, za czym zawsze tęskniła - odrobinę prawdziwej namiętności?

Oh uśmiałam się po pachy!!!
Lucy na początku wydawała mi się dziwną osobą nie rozumiałam jej,Nie mieściło mi się w głowie, jak można porzucić faceta takiego jak Ted Beaudine, który utożsamia chyba większość dziewczęcych marzeń. Kolejne strony przekonały mnie jednak, że Lucy to w głębi duszy prawdziwa buntowniczka, której ona nie ma zamiaru dłużej ukrywać. Lucy zaczyna robić to, na co dotychczas nie miała odwagi i nie ma zamiaru przepraszać. Niespodziewanie jednak wszystko komplikuje miłość silniejsza niż wszystko inne.
"Panna młoda ucieka" to tytuł który skojarzył mi się raczej z lekkim romansikiem z dużą dawką komedii i po jako taką lekturę właśnie po ów tytuł sięgałam.
Po przeczytaniu nie nazwałabym tego romansikiem, ta książka to raczej dobra powieść obyczajowa o poszukiwaniu siebie z romansem w tle, i nie tylko tytułowa panna młoda siebie poszukuje, bo i jej luby jest tajemniczy, i jest pszczelarka uwięziona w przeszłości, jest trenerka zmagająca się z otaczającą ją rzeczywistością.

Lekka i ciekawa książka do poczytania na wieczorne jesienne dni!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście