Opowieść o bibliotece

Opowiem wam o książkach wypożyczanych z biblioteki moja wypowiedz będzie w formie punktów.

1. Gdy wybieram się do biblioteki zawsze muszę mieć dużo czasu nie lubię na szybkiego szukać książek,a gdy tak się zdarza przeważnie mnie nie interesują.
2.Chodzenie po regałach z książkami to dla mnie największa frajda.
3.Gdy biorę książkę do ręki zawsze czytam jej recenzję.
4.Przeważnie szukam książek jakie mam zaznaczone do przeczytanych na portalu Lubimy czytać!
5.Gdy chce jakąś określoną książkę przeważnie proszę panią bibliotekarkę o pomoc.
6.Zawsze w bibliotece wyłączam dźwięki telefonu gdyż to czas tylko dla mnie!
7.Nigdy nie potrafię się ugiąć pokusie i nie wziąć książki autora którego lubię.
8.Do biblioteki chodzę raz w miesiącu.
9.Zawsze kilka książek mi zostaje z poprzedniego miesiąca i te przeczytane oddaje i wypożyczam nowe,a te pozostawione czytam po kolei.
10.W bibliotece zawsze mogę się odprężyć i nie muszę o niczym myśleć.
11.Gdy wychodzę z biblioteki przeważnie mam świetny humor.
11.Bardzo lubię klimat biblioteki i mam nadzieję że,kiedyś może będę tam pracować.

A wy lubicie swoją bibliotekę?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście